Przybywa chętnych na internetowe wizyty

Od 18 lutego zwiększona została możliwość rezerwacji wizyty w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Świdnicy. Do tej pory internetowe wizyty w Wydziale Komunikacji odbywały się o pełnych godzinach. Teraz jest możliwość rezerwacji co pół godziny. Od 16 listopada z tej usługi skorzystało prawie 200 osób. – Widać wyraźnie, że taka opcja cieszy się coraz większym zainteresowaniem – mówi Sabina Cebula Dyrektor Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Świdnicy.

wizyty

Przypominamy jeszcze raz instrukcję postępowania w przypadku rezerwacji terminu wizyty przez Internet.

Nie chcesz marnować czasu w kolejce? Umów się na wizytę przez Internet!

Aby to uczynić należy:

  1. Wejść na stronę: www.powiat.swidnica.pl i odszukaj na dole strony specjalną ikonę „rezerwacja wizyty w wydziale komunikacji”

  1. W głównym menu określamy dzień i godzinę kiedy chcemy przyjść do urzędu oraz określamy rodzaj sprawy do załatwienia. Wprowadzamy także pozostałe wymagane przez system dane.

  2. Na koniec otrzymacie Państwo potwierdzenie danych oraz specjalny kod, który zostanie przesłany również na podany adres e-mail.

  3. W zarezerwowanym przez nas dniu należy przyjść 5-10 minut przed wyznaczona godziną, w biletomacie wpisać otrzymany kod, pobrać bilet i już się jest proszonym do danego stanowiska.

Dla tych, którzy nie chcą ustalać konkretnego terminu wizyty starostwo przygotowała kolejne ułatwienie. Wchodząc na stronę internetową Powiatu Świdnickiego możemy sprawdzić liczbę osób oczekujących w kolejce w danej chwili. Wystarczy, że na stronie www.powiat.swidnica.pl odnajdziemy ikonę „sprawdź kolejkę w wydziale komunikacji”

Pamiętajmy. Bez względu na to, czy wizytę umówiliśmy wcześniej przez Internet czy przyszliśmy do urzędu nie robiąc tego wcześniej, w Wydziale Komunikacji od wielu lat funkcjonuje system kolejkowy na podstawie pobranych wcześniej biletów. Do tej pory urządzenie wydające bilety znajdowało się za drzwiami wydziału i nie wszyscy klienci o tym wiedzieli. Dlatego od 28 października ustawiony został nowy biletomat, usytuowany na II piętrze, przy windzie, obok pokoju 215. Na biletomacie wstępnie określamy sprawę, którą chcemy załatwić po czym odbieramy bilet, na którym widnieje numer. Po wszystkim czekamy aż na tablicy informacyjnej aż ukaże się „nasz” numer.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *