Światowy Dzień Jakości w Electrolux

Trzy lata temu Electrolux zainaugurował obchody Dnia Jakości, w ramach którego zainicjował program Committed to Quality (Przywiązani do Jakości). Projekt wiąże się z podejmowaniem na całym świecie różnorodnych działań mających na celu stałe podwyższanie jakości produktów.

 

Jakość w Electrolux mierzy się przy pomocy czterech wskaźników, są to m.in.  wezwania serwisowe, koszty gwarancji i oceny klientów. Właśnie ogłoszono wprowadzenie dodatkowego piątego wskaźnika – opinii konsumentów, które będą stanowić ważny element w procesie podejmowania decyzji. Co roku wyniki programu Committed to Quality są podsumowywane podczas Światowego Dnia Jakości.  W tym roku Electrolux ma szczególne powody do dumy. Dzięki zaangażowaniu pracowników na całym świecie udało się osiągnąć rekordowe wyniki, przekraczające założone cele jakościowe. To najlepszy dowód na to, że holistyczne podejście do kwestii jakości, w którym ważną rolę odgrywają opinie konsumentów, przynosi wspaniałe rezultaty. – Dobra jakość zapewnia naszym klientom i konsumentom wyjątkowe doświadczenia.” – zaznacza Anna Ohlsson-Leijon, CEO MA EMEA. – Dlatego uważnie wsłuchujemy się w głos i opinie naszych klientów. Chcemy ciągle usprawniać nasze produkty i usługi. Pozostajemy na tej ścieżce, która jest kluczowym czynnikiem do zrównoważonego i rentownego wzrostu – dodaje. 

W fabryce kuchenek w Świdnicy dużo się dzieje w ramach programu Committed to Quality. Cały czas są usprawniane procesy i wprowadzane nowe technologie, poprawiające jakość produkcji. E-Instrukcje (wizualizacja okablowania i sposobu podłączenia dla różnych modeli), kontrola i wizualizacja trendów pomiarowych w czasie rzeczywistym, digitalizacja raportowania na poziomie operacyjnym oraz sektorowym (projekt SAS) czy wizualizacja kontroli pierwszej sztuki na obszarze pras to tylko przykłady projektów realizowanych w tym roku. – W przyszłym roku skupimy się na prewencji i produktach inteligentnych. Planujemy wprowadzić automatyczną weryfikację prawidłowości okablowania, automatyczny pomiar kolumn po klejeniu i korektę programową, detekcję hałasu w produktach oraz automatyczny montaż magnetronu w produktach mikrofalowych” – mówi Paweł Sowicz, Dyrektor Fabryki w Świdnicy – Jak widać plany mamy ambitne, ale jestem przekonany, że uda nam się osiągnąć sukces, ponieważ nasi pracownicy doskonale rozumieją potrzebę ciągłego podwyższania jakości i aktywnie włączają się we wszystkie projekty, które temu służą – zaznacza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *